poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Bycie FIT?


Nie da się nie zauważyć, że hasło FIT jest ostatnio bardzo popularne, dlaczego? Hmm myślę, że media, czy osoby związane z codzienną aktywnością chcą zwrócić naszą uwagę na to jak żyjemy i na to co jemy.
Jak to się mówi 'Jesteś tym co jesz'
                                      

Nie oszukujmy się, każdy jest inny, jedni już nie potrzebują wprowadzania zmian żywieniowych do swojego życia, u drugich jest to konieczne. Jednak nie popadajmy w paranoje.
Często kiedy mówimy o diecie, ograniczeniu spożywania kalorii zaraz do głowy przychodzi nam "głodówka" co jest absolutnie niedopuszczalne! Chcesz schudnąć? Zgubić parę centymetrów?
  • Jedz 5-6 małych posiłków dziennie, jedz owoce, warzywa. ostatni posiłek powinien być zjedzony jakieś 3 godziny przed snem, jednakże chodzimy spać o różnych porach tym bardziej w wakacje więc myślę, że tak 18-19 to będzie dobra pora. 
  • Pij dużo niegazowanej, zwykłej wody
  • Postaraj się ograniczyć słodycze (oczywiście jeden batonik, czy kawałek czekolady nie zaszkodzi)
  • Unikaj typowych fast food'ów (lecz pizza, hamburger, czy frytki raz na jakiś czas nie zaszkodzą)
  • Unikaj jasnego pieczywa, zastąp je ciemnym lub chrupkim
  • I chyba to co najważniejsze dużo się ruszaj!! Jazda na rowerze, na rolkach, deskorolce, czy dłuższe spacery to jest to na co powinnaś/eś postawić!
Oczywiście żadna ze mnie specjalistka, ale chyba wszystko co napisałam wyżej jest dosyć oczywiste :) Sama staram się zgubić parę kilo, oczywiście nie jest łatwo, ale czy ktoś powiedział, że będzie? Trzeba pokonać wiele przeszkód, żeby potem móc cieszyć się efektami. Najważniejsze to NIGDY SIĘ NIE PODDAWAĆ!!
Nie wyszło raz, drugi, trzeci, za dwudziestym, trzydziestym się uda. Nie wolno tracić nadziei. Postaw sobie jasny cel i dąż do niego!




Jeśli wpis ci się spodobał, a może masz jakieś pytanie? Zostaw komentarz :)





14 komentarzy:

  1. Super wpis :D Po proszę częściej takie wpisy :)
    Obserwuje :*

    | Mój blog |

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wiele naczytałam się na temat bycia Fit więc żadna rada nie była dla mnie nowością, jedynie utrwaleniem wiadomości co bardzo mi się przydało :D
    Zapraszam do mnie (odwdzięczam się za obserwację):
    https://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo jest postów o byciu FIT, dziękuję wszystkim za rady, może kiedyś się zmotywuję:D
    Poproszę więcej takich postów^^

    Mój blog - KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Lubie takie motywujące słowa. Mam nadzieje, ze zrobisz post o efektach swoich ćwiczeń, bo fajnie będzie poczytać.
    Pozdrawiam
    Mój blog
    girlchat27.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio staram się przestawić na zdrowe życie, niestety ciągle mam chwile słabości :/. Ale myślę ze jestem na dobrej drodze :p
    Pozdrawiam :)
    In the rhythm of life

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety w dzisiejszych czasach mamy 2 rodzaje fit ludzi.Chyba każdy wie o czym myślę ;) Sama stosuję się do powyższych zasad :)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

     
      


     

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rady :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To co napisałaś jest oczywiste :) Ja nie staram się być fit po prostu nie jem wszystkiego co popadnie i w miare regularnie jem :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello dear,
    great post!
    I'm following you,now it's your turn
    maya is back

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od pewnego czasu próbuje zmotywować się do ćwiczeń jednak niestety jakoś mi to nie wychodzi.
    MójBlog

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rady! Lepiej mieć zgrabną sylwetkę niż oponkę na brzuszku! Determinacja to podstawa! :)
    Zapraszam do mnie:
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń